Nuffnang ads

Thursday 29 August 2013

Beauty Product KOSE

salam,

just involve dengan product KOSE....
cerite dia mcm ni... hari selasa hari tu kebetulan mmg teringin nak cari cream muke...
tapi xtau nak cari product ape... search punye search dalam internet... banyak yang cakap pasal SK II...
tapi kat AEON seremban xde... sedih!! mmg aim nak try gune Stempower... tapi ape kan daya..
yang ade kt AEON seremban Shiseido and Kose jer... tp Kose punye promoter ni mmg baik... puji sikit... dia terangkan mcm2 n recommend saya pakai yang basic dulu...promoter tu bagi tau muke saya nampak kusam sikit...saya mmg xde masalah dengan jerawat... standard la kalau keluar 1 @ 2... so dia suggest try pakai Sekkisei Emulsion... n dia bg sample Lotion n Essence.. once ok br saya akan  beli yang actual size.

Jom join my journey....


 my skin... pori besar... bintik2 merah... sekitar mulut kusam...
cara guna : pakai essence ni 1st... tunggu sampai kering.. yang ni best sbb cepat sgt kering.
 next pakai lotion (toner) - best sgt bau dia wangi mcm CK in2u... soft jer bau dia... infinity ni untuk whitening but dia bg sample so saya try la... kebetulan kulit saya bukanyer putih pun..
 
last pakai Emulsion... for better result pakai 2 kali sehari... yang ni saya beli RM 172
kebaikan menggunakan emulsion... 

*p/s - can't wait for result.... nnt saya update my journey every week... how does this things work on my face.
- just pakai for 2 day... emultion dia abit sticky for me sbb kulit saye mmg jenis berminyak... tp tunggu result after a week


warna-warni saedah

No comments: