Nuffnang ads

Wednesday 28 August 2013

Petua Mengurangkan Kabur Lampu Kereta

salam,

Ya allah, lame betul saye menyepi... sibuk sesgt2.... sekarang ni berblogging bukan lagi priority....
saya hanya berblog bile perlu dan bila ade  info-info yang menarik dan tentu skali update business bunga telur saya.

hari ni saya nak share petua untuk mengurangkan kabur lampu kereta... mcm kereta saya yang dah lame tu...
even lame tapi tetap sayang... a gift from my father... xpayah la saya nak menanggung hutang kereta...

Saya rase mungkin ramai dah tahu petua ni... just nak share bagi yang x tahu...
Petua dia ialah hanya menggunakan COLGATE untuk kurangkan kabur lampu... Jom kita tengok hasilnye...

 sebelum
 semasa
selepas...tadaa... baru la jelas sikit

*p/s : petua ni xde la dapat menghilangkan kabur tapi dapat mengurangkan kabur.. yang paling penting JIMAT.

warna-warni saedah

No comments: