Nuffnang ads

Monday 10 October 2016

THE RESULT !!!!

Assalam....

Alhamdulillah.... selepas 15 hari diet yang sepatutnya turun berat 10 kg.. saya manage turun sikit je.
Dengan cheat 3 hari lagi.... huhuhu...
overall saya rasa diet ni kalau betul2 consistent dan follow menu dia insyallah boleh turun banyak.
Kesalah yang saya buat... saya grill ayam guna minyak.. supposedly ada hari-hari tertentu je yang boleh guna minyak or butter..
saya pun less minum air... banyak menu yang saya ubah ikut sesedap rase tekak ni...

takpe... move on...

jom tengok berapa kg saya dapat turun dalam masa 15 hari diet.

 before
after

TOTAL LOST : 3.5 KG (Saturday morning weighing)

So Sabtu dan Ahad Cheat Day untuk 2 hari....
Naik lagi berat ni....


naik 1.2 kg.... So hari ni Isnin 10/10/2016 Current weight : 87.7 kg... saya akan start diet menu ikut saya... Diet untuk 5 hari.. weekdays sahaja diet... weekend 2 hari cheat day....

untuk diet kali ni saya akan start minum Min Kaffe (Hai-O) dan garlic Capsule (Hai-O)
Adik saya agent and dia yang suruh saya try...  dia ckp Min Kaffe dengan garlic capsule ni bagus untuk diet... bagus untuk beri tenaga and boleh kempiskan perut... set ni boleh guna untuk 20 hari...
so cukup la untuk 4 minggu... so saya akan timbang every week... dan every week kan tukar menu diet... insyallah boleh... target nak turun at least 10 kg... doc cakap lose 10 kg if you wanna get pregnant back... time to lose some weight...

Doakan saya berjaya... So hari ni start day 1... nanti saya update journal 5 days diet...

saedahsyakir

No comments: