Nuffnang ads

Tuesday 11 October 2016

Trial Diet 1 - Day 1

Assalam....

Seperti yang dijanjikan hari ni saya nak share journal new diet saya...

so this time saya akan balancekan diet saya.. ade carbo, ade protein... ada gula...

so tengok macam mane penurunan ni.. try n error dlu...

So diet kali ni 5 kali makan...

Before breakfast tu nanti makan garlic pil 2 biji...
Breakfast : Mineral Coffee
10 am : Biscuit
Lunch : Protein
3 pm : Biscuit
Before dinner jgn lupe makan garlic pil 2 biji
7 pm :Dinner (Sayur + Apple) ikut selagi mampu

Jom tengok menu saya day 1 (nanti update untuk lunch n dinner je) sbb the rest benda yang sama for 5 days.


 breakfast... biasenye sampai je office terus buat air.. dalam kul 8.45am
Biscuit pilihan untuk diet kali ni... so boleh rotate yang mane nk makan kul 10 @ 3

 lunch
  

3.00 pm
dinner

saedahsyakir

No comments: