Nuffnang ads

Thursday 13 October 2016

Trial Diet 1 - Day 2

Assalam,

Hari ni baru sempat nk update my second day diet....
nampak gaye nye... macam kelaut je diet menu sendiri ni..
mcm syok sendiri... x rase guilty lansung bile makan lebih...
so diet ni mmg kene ade guide line.. ni untuk saya la... untu orang lain saya x sure...
xpe.. just move on n goes with the flow... nnt saturday morning mase weighing baru tau...
saya fail or not....

so untuk day 2.. mcm biase make sure makan garlic tablet 2 biji b4 breakfast n before dinner..

Pagi :  Minum coffee mineral tu
10 am : makan biskut
Lunch : makan omelette dengan sosej
3 pm : makan biskut lagi
Dinner : makan carrot.. tapi disebabkan x sedap sgt (saya prefer lettuce or cabbage) x tertelan tekak kali ni... n tgk en suami masak ayam masak kurma.. saya amik kuah n makan dengan roti 2 keping...

sabo je la En Suami ni... tgh diet ni dia suke la masak sedap2... my husband ni mmg pandai masak esp kari ayam... saya kari mmg kelaut... kesian dia since saya diet dia terpaksa masak sendiri... unless hari saya cheat rajin la nk masak..



kentang tu just hiasan untuk amik gambar je... saya x makan pun.. sbb kuah tu if x letak kentang.. bile amik gambar look like poo... uppss..

saedahsyakir


No comments: