Nuffnang ads

Tuesday 25 October 2016

Trial Diet 2 - RESULT!!!!

Assalam,

Hari ni baru berkesempatan nak share result untuk trial Diet 2 result...
x dan la... minggu ni sibuk sikit... lagi pun xde mood sgt nk update since phone rosak...
xleh share gambar menu minggu diet...

So ni la result nye...
5 hari pose saya n without diet saya manage turun 2.7KG...
Cheat 2 hari yang tak hingat dunia saya dengan jaye nye gain balik 1.5KG...

Total lost minggu lepas 1.2KG... Total penurunan 4.5KG....Alhamdulillah... as long ade penurunan berat pun dah cukup baik..

So minggu ni saya x consider berdiet sgt sbb esok ade potluck kat office... saya nak masak choclate kek... hehehe... minggu ni saya just makan macam biase....cume saya x makan nasi je... sweet n roti saya makan mcm biase... jgn lupe paling penting mesti makan GARLIC TABLET and minum MINERAL COFFEE...

Next week saya akan try new diet yang saya search dlm internet... boleh la try nnt...nanti mesti saya share gambar... baru la semnagat sikit...

Jom tgk weighing penurunan berat saya.




puase + diet memang turun banyak... tapi cheat boleh increase lebih bnyk...
Harap2 minggu ni boleh maintain berat 85.5KG... sbb minggu ni balik rumah IBU... semua adik beradik balik sbb nk celeb bday ayah... janganlah berat saya naik melampau....
start malam ni nk minum lemonade without sugar untuk try maintain berat...

So next week monday morning saya akan start weighing untuk start Trail Diet 3.

*p/s : Lose 10kg by end of this year... Insyallah \(^_^)/

saedahsyakir

No comments: