Nuffnang ads

Friday 21 October 2016

Trial Diet 2

Assalam,

Diet trial 2  iaitu diet berpose kali ni xdapat nak update sbb my phone rosak... oh tidak... hp2.. mase2 ni la nak rosak... tidak sanggup nk tukar baru lagi.. tunggu je en suami belikan... harap2..tukar la pulak pakai hp pear ke.. strawberry ke... orange ke...

So basically diet kali ni saya pose 5 hari.. monday to friday...

saya mmg jenis x sahur... buke saya akan start dengan minum air segelas n jgn lupe makan GARLLIC TABLET ye... sgt membantu...

mase pose ni... just on Monday je saya minum MINERAL COFFEE... the rest saya x minum pun.. diet kali ni saya x strict langsung...

first day buke pose.. saya makan roti 3 keping dengan sambal hijau padang.
2nd day buke pose... saya makan nasi lauk keladi masak lemak cili api.. ni MIL yg masak
3rd day buke pose.... makan roti puri (6 keping) cicah dengan ayam kampung masak lemak cili api
4rd day buke pose... saya makan spaghetti olio aglio...
5th day buke pose... which is hari ni belum decide lagi... mayb makan nasi kt umah MIL lagi...

minggu ni turn balik kg MIL.. so cheat kali ni xtau naik brp kg...
next monday saya akan share result untuk hasil timabang saturday morning dengan monday morning nanti...

ape la diet yang saya nak try la... huhuhu wait n see...

p/s : Goal : turun 10kg by end of this year...

saedahsyakir

No comments: